وضعیت بازار قراضه در ترکیه و ژاپن
نوشته شده توسط : hamiransteel

بازار قراضه در ترکیه:

وضعیت بازار قراضه در کشور ترکیه به گونه ای بود که در اواسط هفته ی گذشته شاهد افزایش قیمت در این بازار بودیم. افزایش قیمت ها در این بازار تا جایی پیش رفت که باعث شد قیمت قراضه در این کشور حدود 303 دلار ثبت شودغ اما آخرین خبر های ارسال شده از سوی این بازار بیانگر نزولی شدن قیمت ها می باشد. در حال حاضر نیز معامله ای در بازار به ثبت نرسیده است که علت آن می تواند نزولی شدن قیمت ها باشد. گفتنی است که متوسط قیمت قراضه سنگین کلاس 1 و2 خلوص 20-80 حدود 2.5 دلار هر تن پایین آمده به 297.5 دلار هر تن سی اف آر رسیده است.

قیمت قراضه سنگین اروپا در حال حاضر حدود 292 تا 294 دلار به ثبت رسیده است که طبق گفته ی برخی از فعالان بازار به نظر می رسد که کشور ترکیه به زودی قراضه اروپا را خریداری کند. با وجود این تفاسیر لازم به ذکر است که قراضه آمریکا و دریای بالتیک در ترکیه، طرفدار و خریدار چندانی ندارد.

 

بازار قراضه در ژاپن:

توکیو استیل ژاپن که از ژوئن سال جاری در چندین مرحله قیمت خرید قراضه از بازار داخلی ژاپن را بالا برده بود با توجه به افت قیمت های جهانی حال قیمت خرید خود را تا 4 دلار پایین آورده به 285 تا 289 دلار هر تن رسانده است.

برای مشاهده متن خبر اصلی کلیک کنید

طبق جدید ترین گزارش هایی که از گمرک ژاپن به دست آمده است، این کشور حدود 11% کاهش صادرات قراضه داشته است و در هشت ماه اول ساری تنها 5 میلیون تن قراضه صادر کرده است.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: